Χάστε κιλά χωρίς αυστηρές δίαιτες και ειδικά διαιτολόγια ακολουθώντας αυτά τα εύκολα tips!

Οι δίαιτες πείνας και τα πολύ αυστηρά διαιτολόγια, πέρα από το ότι μπορεί να κρύβουν κινδύνους για την υγεία σας, δεν οδηγούν πάντα στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Συχνά κουράζουν ή έχουν προσωρινή δράση αφού μετά το τέλος τους τα κιλά επιστρέφουν ταχύτατα στη θέση τους. Η ισορροπημένη διατροφή είναι η σωστή λύση για να χάσετε βάρος και κυρίως να αλλάξετε συνήθειες ώστε να μην το ξαναπάρετε ποτέ. Θέλει όμως υπομονή, λίγο χρόνο παραπάνω και κυρίως μέθοδο, που ένας ειδικός μπορεί να σας διδάξει. Ας δούμε κάποια tips που μπορείτε να ακολουθείτε στην καθημερινότητά σας:

1) Ελέγξτε τις μερίδες σας.
Προσπαθήσετε να χωράει πάντα όλο το γεύμα σας σε ένα πιάτο φαγητού.
Το 50% πρέπει να είναι λαχανικά ή/και φρούτα, μαγειρεμένα ή ωμά.
Το 25% πρέπει να είναι υδατάνθρακες (ζυμαρικά, ρύζι, πατάτες κτλ.) και το άλλο 25% να είναι πρωτεΐνες (κρέας, ψάρι, όσπρια, υποκατάστατα κρέατος κτλ.).

 2) Μειώστε «έξυπνα» την κατανάλωση λίπους.
Δεν χρειάζεται να τρώτε μόνο στεγνά κρέατα ή πουλερικά για να το πετύχετε αυτό. Αρκεί να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές:
-Κάθε φορά που μαγειρεύετε κόκκινο κρέας αφαιρείτε το ορατό λίπος που υπάρχει.
-Όταν τρώτε κοτόπουλο βγάλτε την πέτσα.
-Προτιμάτε προϊόντα με χαμηλά λιπαρά και χρησιμοποιείτε φυτικό λάδι αντί για βούτυρο στο φαγητό.
– Καταναλώνετε με προσοχή το ελαιόλαδο αποφεύγοντας να το ρίχνετε απευθείας από το μπουκάλι στις σαλάτες και το φαγητό σας. Προτιμήστε να μετράτε μία κουταλιά της σούπας για την κάθε μερίδα ή το κάθε άτομο.

3)Διώξτε τους πειρασμούς  από το σπίτι.
Προσπαθήστε να περιορίσετε στο ελάχιστο τα γλυκά και τα παχυντικά σνακ που έχετε μέσα στο σπίτι. Αν τα ντουλάπια σας είναι γεμάτα από τσιπς και το ψυγείο σας κρύβει παντού σοκολάτες, είναι βέβαιο πως κάποια στιγμή θα ενδώσετε στον πειρασμό. Αν θέλετε να φάτε κάτι ενδιάμεσα στα γεύματα, είναι καλύτερο να υπάρχουν μόνο φρούτα και γιαούρτια με χαμηλά λιπαρά, μέσα στο σπίτι σας. Εάν τα βαρεθήκατε, ρίξτε μια ματιά στα tips που σας δίνω στην διπλανή στήλη.

4) Μάθετε να διαβάζετε τις ετικέτες στις συσκευασίες των τροφίμων.
Τα συσκευασμένα τρόφιμα έχουν πλέον ετικέτες περιεχομένων. Αρχίστε να τις διαβάζετε και να συγκρίνετε μεταξύ τους τα προϊόντα πριν τα ρίξετε στο καλάθι σας. Δώστε προσοχή στις θερμίδες (kcal), την περιεκτικότητα σε ζάχαρη και τα λιπαρά.

5) Ενεργοποιήστε τον μεταβολισμό σας!
Καμία δίαιτα δεν αρκεί εάν δεν ανεβάσετε τον μεταβολισμό σας, μέσα από την άσκηση. Στην περίπτωση που δεν τα πάτε καλά με τα γυμναστήρια και τον αθλητισμό, μην ανησυχείτε. Δεν χρειάζεται κάτι δύσκολο, ακόμα και το περπάτημα είναι πολύ χρήσιμο. Αρκεί να το εντάξετε στην καθημερινότητά σας και να το κάνετε ανελλιπώς.

6) Αποφεύγετε τις «κρυμμένες» θερμίδες.
Πολλές από τις θερμίδες που καταναλώνετε κάθε μέρα έρχονται από πηγές που ούτε καν προσέχετε. Αν για παράδειγμα ελαττώσετε την ζάχαρη στον καφέ και στο τσάι ή πείτε όχι στην σαντιγί που προτείνουν στις καφετέριες, αυτομάτως μειώνετε τις θερμίδες που καταναλώνετε χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Όλες οι μικρές κακές συνήθειες που μαζεύονται και επηρεάζουν την διατροφή σας μπορούν να αποφευχθούν ή να αντικατασταθούν.