Γιαούρτι με μούρα και δημητριακά

Το πρωινό είναι εξαιρετικά σημαντικό γεύμα. Παρόλα αυτά πολλοί από εμάς το παραβλέπουμε συχνά για διάφορους λόγους.

Ένας από τους βασικούς λόγους όμως που ξεχνάμε το πρωινό είναι γιατί είναι μπελάς καμιά φορά η πρωινή του προετοιμασία.

Η λύση βεβαίως δεν είναι να αποφεύγουμε το πρωινό, αλλά να το κάνουμε εύκολο, γρήγορο και ευχάριστο.

Ας δούμε λοιπόν πώς να φτιάξουμε ένα γρήγορο, υγιεινό και οικονομικό πρωινό με 4 απλά βήματα, το οποίο μπορούμε επίσης να το φάμε και σαν επιδόρπιο αν θέλουμε.

Υλικά (1 άτομο)

  • Γιαούρτι 2% (200g)
  • 1 κουταλιά της σούπας κομμένες φράουλες ή μούρα οποιουδήποτε χρώματος (βατόμουρα/μύρτιλα/κράνμπερι) (μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα είδος από αυτά ή όποιον συνδυασμό θέλουμε)
  • 1 κουταλία της σούπας κορν φλέικς/μούσλι ή άλλα δημητριακά

Σκεύη

  • 1 μικρό μπολ
  • 1 κουτάλι σούπας

Διαδικασία:

  • Αδειάζουμε το γιαούρτι σε ένα μικρό μπολ
  • Ρίχνουμε μέσα τα μούρα που έχουμε επιλέξει
  • Ρίχνουμε τα δημητριακά
  • Ανακατεύουμε για λίγα δευτερόλεπτα

Έτοιμο!

LifeSmile Tip: Αποφεύγουμε να το αφήσουμε στο ψυγείο, γιατί θα μουλιάσουν τα δημητριακά.

Θερμίδες: 200 θερμίδες ανά μερίδα

Πρωτεΐνες: 21γ γραμμάρια ανά μερίδα