Στείλε μας και εσύ την δική σου ιστορία και μάθε τι μπορείς να κάνεις!

Γεια σας, η ιστορία μου είναι η εξής:

«Είμαι 19 ετών και περίπου 57 κιλά. Με ύψος 1.62, νιώθω πως έχω αρκετό περιττό βάρος σε σχέση με την ηλικία μου. Το πρόβλημα μου είναι πως κάθε φορά που ξεκινάω μία υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, αντέχω λίγες μέρες και μετά τα παρατάω. Ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να καταφέρω να δω διαφορά στο σώμα μου και εάν έχετε κάποιες συμβουλές για να αποκτήσω και να διατηρήσω καλές διατροφικές συνήθειες. Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.»

Ο Διαιτολόγος της LifeSmile, Κωνσταντίνος Χαρδαβέλλας, απαντά:

Καταρχάς πρέπει να σου πω ότι τα κιλά σου είναι ιδανικά για το ύψος σου. Ίσως ο λόγος που πιστεύεις ότι έχεις παραπάνω βάρος να σχετίζεται με τα πρότυπα που έχεις στο μυαλό σου.

Πάμε να δούμε τι μπορείς να κάνεις:

  1. Βρες με ποια διάσημη «μοιάζεις»
    Ψάξε για κάποια διάσημη γυναίκα που να έχει το δικό σου σωματότυπο (παρόμοιο ύψος, βάρος και αναλογίες) και κοιτάζοντάς την προσπάθησε να βρεις τα θετικά στοιχεία του σώματος της. Συχνά χρειαζόμαστε κάποιον άλλον σαν σημείο αναφοράς για να εκτιμήσουμε τα δικά μας δυνατά σημεία. Επειδή οι διάσημες γυναίκες έχουν τη βοήθεια των «ειδικών» (στυλίστες, φωτογράφοι κλπ) καταφέρνουν να τονίζουν τα προτερήματά τους κι έτσι γίνονται πιο εύκολα αντιληπτά.
  2. Επιβράβευσε τον εαυτό σου.

Κάθε φορά που κοιτάζεσαι στον καθρέφτη, προσπάθησε να κάνεις ένα κομπλιμέντο στον εαυτό σου. Μην κολλάς σε όσα δεν σου αρέσουν! Τώρα που έχεις εντοπίσει τα ωραία στοιχεία πάνω σου, επιβράβευσε τον εαυτό σου με μία καλή κουβέντα και να είσαι σίγουρη ότι η αυτοπεποίθησή σου θα αλλάξει και την εικόνα των άλλων για εσένα.

  1. Σταμάτα να ζυγίζεσαι συνεχώς.
    Ένας από τους λόγους που εγκαταλείπουμε γρήγορα την προσπάθεια για ισορροπημένη διατροφή, είναι ότι περιμένουμε άμεσα αποτελέσματα και όταν αυτά δεν έρχονται, απογοητευόμαστε. Να θυμάσαι πως εάν χάσεις αργά και σταθερά τα κιλά σου, τότε αυτά θα μείνουν μακριά. Προσπάθησε να μην ζυγίζεσαι πάνω από 2-3 φορές το μήνα.
  2. Γύμνασε τα σημεία του σώματός σου που θέλουν «βοήθεια».
    Ο καλύτερος τρόπος να βελτιώσεις την άποψη που έχεις για το σώμα σου είναι η γυμναστική. Συχνά πιστεύουμε ότι χρειαζόμαστε να χάσουμε κιλά, ενώ στην πραγματικότητα πρέπει να τονώσουμε κάποια σημεία του σώματος μας. Δοκίμασε να κάνεις καθημερινά ασκήσεις στο σπίτι ή στο γυμναστήριο. Εάν θες να επικεντρωθείς σε συγκεκριμένα σημεία αναζήτησε τις σωστές. Προσοχή: εάν ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι είναι πιθανό να μην χάνεις βάρος. Αυτό συμβαίνει γιατί η μυϊκή μάζα (η οποία θα αυξάνεται) ζυγίζει παραπάνω από το λίπος στο σώμα (το οποίο θα μειώνεται). Η διαφορά θα φανεί στο σώμα σου και όχι στη ζυγαριά!
  3. Χάσε βάρος χωρίς ειδικές δίαιτες.

Με το δεδομένο πως από άποψη υγείας καλό είναι να μην πέσεις κάτω από τα 52 κιλά, δεν χρειάζεται να χάσεις πολύ βάρος. Ακολούθησε τις συμβουλές που δίνονται στο  κυρίως άρθρο με τίτλο «Χάστε κιλά χωρίς αυστηρές δίαιτες και ειδικά διαιτολόγια».

 

Εάν έχετε και εσείς κάποια ερώτηση, απορία ή ιστορία που θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας, στείλτε την στο lifesmilewellness@gmail.com